3 Ağustos 2013 Cumartesi

Siteniz Efekt İle Giriş Yapsın!

Siteniz Efekt İle Giriş Yapsın!

Herkese merhaba. Bugün tüm herkesin beğeneceğini düşündüğüm bir kod vereceğim sizlere. Eğer yeni nesil tarayıcı kullanıyorsanız benim bloguma girerken yukarıda bulunan reklam alanı ve logolar sağdan ve solda hareket ile içeri giriyor. İşte tam olarak bu koddan bahsediyorum. Bu kodu ilk olarak usluer.net'te görmüştüm. İsmail abiye sordum ve onun olmadığını ve açık olarak paylaşıldığını söyledi. Bunun üzerinde bende sizlere bu muhteşem kodu paylaşmak istedim.(Yapımcı: Daniel Eden) Kod tamamen CSS3 yapılmış.

Önizleme


Sitede açık ve koyu mavi renkli kutularda efektlerin önizlemelerine ulaşabilirsiniz.

Stil Dosyasını Çağırma

kodunu temada bulunan <head> ile </head> etiketleri arasında bir yere ekleyin.


HTML Kodlarına Eklemek

  • Hangi efekti hangi elementte kullanmk istiyorsanız class açın. Örnek: <div class=""></div>
  • Sonra bu classa "animated " kodunu ekleyin. Dikkat ederseniz animated yazısının yanında bir boşluk var.
  • Boşluğu işinizi kolaylaştırmak için koydum. Şimdi boşluğun sonuna önizleme sitesinde bulunan mavi kutucularda yazan bir efekti ekleyin. Örnek: <div class="animated hinge"></div>

Bu şekilde istediğiniz elementte istediğiniz efekti ekleyebilirsiniz. İyi günler.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder