26 Ağustos 2013 Pazartesi

Blogger T-Blog v1 Teması[Muhteşem]

Blogger T-Blog v1 Teması[Muhteşem]

3-4 ay evvel bir blogta bu temanın PSD'sini ve CSS/HTML'ini görmüştüm. Arşivime almak üzere indirdim. 2 ay(Tam tarihi hatırlamıyorum) önce arşivimi düzenlerken karşıma çıktı. Temaya göz attım muhteşem. Hemen Blogger'e uyarlamaya başladım. Tamamlanması baya uzun sürdü. Çünkü çok fazla oyalanacak şey çıktı karşıma. O kadar çok ki bazılarını hatırlamıyorum. Tema Talha Akkaya tarafından çizilmiş ve CSS/HTML olarak kodlanmış. Temayı uyarladıktan sonra CSS compresslerini ve SEO ayarlarını yaptım. Baya da yüksek SEO puanı çıktı. Tam 88 SEO. Ayrıca Gtmetrix testinden A B notu almış ve Google hız testinden 85/100 puan almıştır. Temada CSS Sprite kullandım. Yapımcı Talha Akkaya, çizerken ve kodlarken WordPress için kodlamış olmalı. Blogger için gereksiz bir sürü resim vardı. Bu yüzden ayırıp yeniden birleştirdim. Fazla uzatmayayım heralde. Merak uyanmıştır sanırım hepinizde.

Ön İzleme

İndirmeden Önce Hatırlatmalar

  • Temayı indirip footerdaki linkimi kaldırana, değiştirene veya bunları yapıp temayı paylaşanlara hakkım HARAM'dır. İki elim yakalarındadır bilesiniz.
  • Temayı yükledikten sonra tema kodlarında CTRL+F yaparak "DÜZENLE" kelimesini aratın ve gelen kodun altında bulunan linke kendi sitenizin linkini yazın. Aksi halde tema benim sitemden benzer yazıları çeker.
  • Tema logo boyutu 231x75'dir. Tema kodlarından değiştirebilirsiniz.
  • Kategoriler ve Arama bölümlerinin kodları dosyanın içinde mevcuttur.

İndir


Diğer seçenek olarak Yandex.Disk'ten indirmek için tıklayın.

Dosya Şifresi:(Lütfen el ile giriniz.) ozgurgorgulu.blogspot.com

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder