31 Ağustos 2013 Cumartesi

Windows 7 Şifre Sıfırlama (Resimli Anlatım)

7 Şifre Sıfırlama (Resimli Anlatım)

Çoğu insanın başına gelebilecek bir şeydir Windows Şifresini unutmak. Bu durumda yapılması gerekenler çok basit. 1 dakika gibi kısa bir sürenin ardından şifrenizi sıfırlamak mümkün. Şimdi gelin bu işin nasıl yapıldığını görelim:
176 KB boyutundaki bu dosyayı buraya tıklayarak indirin. RAR’dan çıkan ISO dosyasını boş bir CD’ye yakın ve bilgisayarı açılışta CD/DVD’ den başlayacak şekilde boot edin.
Resimli olarak aşağıda nasıl yapıldığını anlatıyorum:

1.adım: 1. Seçeneği seçip yani 1 yapıp ENTER yapıyoruz.
 
2.adım: Windows kurulu olan bölümümüzü seçip enter yapıyoruz. Sistem şifrelerin saklı olduğu SAM dosyasını karşınıza çıkartacaktır. Bu dosyayı seçip enter yapıyoruz.
 
3.adım: Karşımıza aşağıdaki gibi bir ekran gelecektir. Bu ekranda parolasını sıfırlamak istediğiniz kullanıcıyı seçin.
 
4.adım: Son ekranda bize şifre seçenekleri sorulacaktır. Clear this User’s Password olan satırı seçtikten sonra işlemi tamamlayıp kaydetmek için Y tuşuna basmamız gerekiyor.
 
Bu işlemin sonunda ekranın altında mavi renkle Windows şifresinin sıfırlandığını belirten bir yazı gelicektir. CTRL + ALT + DEL kombinasyonları ile sistemi yeniden başlatın ve CD’yi çıkarın. Windows açılışta artık şifre sormayacaktır.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder