17 Ağustos 2013 Cumartesi

1 hafta yokum

Tüm okurlarıma merhaba. Bugün 3-4 gündür yazamamam ve belki bir hafta daha yazamayacağımdan söz etmek istiyorum.(Nasıl bir cümle oldu la bu?) İlk önce 3-4 gün neden yazamadım ondan bahsedeyim. 5 gündür yeni aldığım dencoder.org domaini üzerinde çalışmaktayım.(Detayları daha sonra veririm.) Dencoder.org'taki çalışmalarım tam bitti derken birden program yapma isteği geldi. O işi bırakıp program yapmaya daldım. İlk programım ve ilk deneyimim olmamasına rağmen baya yol katettiğimi düşünüyorum.

Şimdi gelelim başlığın asıl içeriğine. Ta okullar kapanmadan önce babam tatil rezervasyonu yaptırmıştı. Balıkesir/Akçay'da 1 hafta tatil yapmak için yola çıkacağız. Google Maps'te yolculuk 5 saat 43 dakika süreceği bilgisine ulaştım. Yolculukta vakit nasıl geçecek bilemiyorum. Tatil 1 hafta süreceğinden blog 1 hafta boş kalabilir. Kalabilir diyorum çünkü tatil köyünde wireless varmış ve ben laptopımı da götürüyorum. Orada pek yazmak istemem, ne de olsa tatildeyim. Benimde ihtiyaçlarım var. Her neyse yazımı burada bitirirken Google Play'den indirdiğim Bloggeroid uygulamasıyla yazdığımı da söylemeden edemeyeceğim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder