5 Ağustos 2013 Pazartesi

Bilgisayar için Subway Surfers

Bilgisayar için Subway Surfers

Geçen gün her zamanki gibi Facebook'ta gezerken bir reklam gördüm. PC için Subway Surfers yazıyordu. Bu tür reklamların benzerini çoğu kez görmüştüm ama nedense bu seferde reklama tıkladım. Sayfayı biraz gezdikten sonra indirdim. Öyle çok değil, en fazla 5 dakika oynadım ve sildim(Telefondan oynamak daha eğlenceli). Oyun gerçeği ile tamamen aynı değil. Yani tren renkleri, köprülerin büyüklükleri filan. Oyun Killo tarafından mı yapılmış bilemem ama çok güzel. Karakter dokunmatik ekran olmadığı için mouse ile kontrol ediliyor. Oyunu duraklatmaak için ESC kısayolunu koymamışlar. Bu kimi zaman ölmenize bile neden olabiliyor. Yazı pek fikir katmaz diye bir kaç resim koydum. İyi eğlenceler.(İndirme linkini resimlerin altında bulabilirsiniz.)

Ekran Görüntüleri

Bilgisayar için Subway Surfers Bilgisayar için Subway Surfers Bilgisayar için Subway Surfers

İndir

Not: Dosyanın içinde "Subway Surfers - Özgür Görgülü.exe" adlı dosyaya tıklayın. 5-10 saniye sonra sol altta kurulum tamamlandı baloncuğu çıkacaktır. Ayrıca tamamlanınca bir bayan "Kurulum tamamlandı." diyor.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder