25 Ağustos 2013 Pazar

Dencoder.org Açıldı

Dencoder.org Açıldı

Herkese merhaba. Dencoder.org uzun uğraşlar sonucu açıldı. Şimdi sizlere nasıl açıldığını, ne çabalar ile açıldığından bahsetmek istiyorum.


En fazla 3 hafta önce sıkıntıdan artık kafayı yemiştim ve sordum kendime: “Neden script ile bir şeyler yapmıyorum?” diye. Kısa bir düşünceden sonra ertesi gün fikir aklıma geldi. Başladım kodlamaya. İlk önce sadece basit şifreleme eklemiştim. Ardından bir kaç kaynak kullanarak Base 64 ve Hex olarak şifrelemeyi sağlayan script yapmayı da kavradım. Projeye bayıldım ve domain almak istedim. 1-2 hafta önce İsim Tescil’den bu domaini aldım.(Domain adını ne anlama geldiğini dencoder.org Nedir bölümünden bulabilisiniz) Sıra hostta. Facebook’ta çok sevdiğim arkadaşım Emrecan’dan rica ettim bana kendi reseller hostunu sağladı.(Sağ olsun.)


Projenin görünümü ilk başta mide bulandırıcıydı. Ancak sadece box-shadow kullanarak güzelleştirdim. jQuery nimetlerinden Show/Hide kullanarak hem hoş bir görünüm hem de işlevsellik kazandırdım. Ana sayfanın sol tarafından bulunan menü ve paylaş bölümlerini eklemek daha sonra aklıma geldi. Hoş, daha paylaş bölümünü aktif etmiş değilim. En kısa zamanda o da aktif olacak.


Dencoder Blogu’nda tema olarak Burak İşçi tarafından yapılan Paravan Blog temasını seçtim. Hem ana sayfa ile biraz uyumluydu hemde gösterişli değildi. Yakında Allah izin verirse kendi temamı da yapacağım.


Uzun lafın kısası projede şuanlık hiç bir kazanç sağlamayı düşünmüyorum. Ama gelecek reklam tekliflerine de hayır demeyeceğim. Şuanlık istatistikleri çok düşük ancak İnşallah ileride iyileşecek. Dencoder’ı iyi kullanmalar bana da iyi geliştirmeler dileğiyle, sağlıcakla kalın.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder