29 Temmuz 2013 Pazartesi

#mim 3 - Niçin Blog Yazıyorum?

#mim 3 - Niçin Blog Yazıyorum?

Severek takip ettiğim arkadaşım Burak İşçi'nin blogunda bu mime rastladım ve cevap yazmak istedim.


Bundan 7-8 sene öncesinde bilgisayardan tek amacım oyun oynamaktı. Her gün yeni oyun CD'leri alıp bilgisayara yüklerdim. Ama o bilgisayarda senede 5-6 kere 3-4 günlüğüne gelirdi. Çünkü ablam Muğla'da üniversitede okuduğu için yardımcı olması adına babam ona bir laptop almıştı. Arada ablam geldiğinde oynayabiliyordum sadece. Hiç unutmam ilk oynadığım ve bitirdiğim oyunlar; Spider-Man 2 ve GTA Vice City. Daha sonralar babam yine ablama ilk çıktığı zamanlar bir VINN almıştı. İşte o zaman internet hayatım başlamıştı. Ancak yine sadece oyun ile ilgili. Bir kere kotayı aşıp eve 145 TL fatura getirtmiştim. Gel zaman git zaman Metin2'ye başladım. Çok kota yiyor diye yan komşuda oynuyorduk :).

Bir kaç yıl sonra şehrin merkezine taşındık. Burada bilgisayar bilgim pek yoktu ancak yine de az çok biliyordum. 6. sınıfta bir arkadaşımın önderliğinde bedava siteme başladım. Orada bir kaç yılımı harcayarak şuan bu yazıyı okuduğunuz sitede yazılarımı yazmaya başladım. Neyse geçmişi biraz fazla anlattım. Konudan kopmadan neden blog yazdığımı sizlere anlatayım.

Blog yazmayı ilk başlarda kodlarla uğraşmak gibi görüyordum. Ancak kodlarla uğraşmak kadar insanlara faydalı olmak, onları bilgilendirmek, onları sevindirmekte istiyordum. Bu yüzden ilk blog yazımla bloglar dünyasına atıldım.

Bir ara bir kaç gün blog yazmayınca kendimi bilmediğim bi' nedenden dolayı kötü hissetmeye başladım. Bağımlılık gibi bi'şey oldu artık. Canım sıkıldığında çok alakasız şeyler bile paylaşabiliyorum(Bu eskide kaldı). Yani özet olarak insanları sevindirmek ve yararlı olduğunu bilmek insana huzur veriyor. Bu yüzden huzuru blog yazarak buluyorum. Olumlu, güzel yorumlar geldikten motive olup hayatı, yaşamayı daha çok seviyorum. İnsanlara daha nazik ve hoşgörülü davrandığımı hissediyorum. Bence bir insanın psikoloji sorunları varsa bir blogta veya kendi blogunda yazması ona çok yardımcı olur.

Biraz daha yazmak isterdim ama çok uykum var. Bu mimi başlatan Alperen'e teşekkür ediyorum, çok iyi bir konuya değinmiş. Bende Ahmet'i, Arda'yı ve İsmail'i mimliyorum. Ayrıca bu yazıyı okuyan herkes mime cevap verebilir :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder