8 Temmuz 2013 Pazartesi

11 Ayın Sultanı, Hoşgeldin

11 ayın sultanı Ramazan ayı geldi, çattı. Bu gece ilk sahura kalkılacak. Ben birazdan yatıp kalkacağım. Çünkü yarın iş beni bekler. Bu arada Allah'ın izniyle ilk haftalığımı aldım. Oruçluyken vakit işte daha kolay geçecek gibi düşünüyorum. Nedenini bilmiyorum, ama karnın çok zor acıkıyor. Açlık sorun değilde, sorun susuzlukta. Bu aralar hava sıcak baya bi' de. Bu yılki Ramazan çok sıcak bir döneme geldi, tam yazın ortasında.


Ramazan'da sosyal medyada "off, kaç saat kaldı." gibi cümleler duyucağız. Bundan herkes gibi bende eminim. Ramazan ile ilgili bir sürü eğlenceli capsler ve karikatürler yapılmış şimdiden. Sizlere bir kaç tanesini göstermek isterim.

11 Ayın Sultanı, Hoşgeldin 11 Ayın Sultanı, Hoşgeldin

Allah herkese sabır versin.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder