27 Temmuz 2013 Cumartesi

Protein v1 - Blogger Kişisel Blog Teması

Protein v1 - Blogger Kişisel Blog Teması

Tüm internet alemine merhaba. Uzun süreden beri özellikle Facebook'tan beklenen temayı sonunda satışa çıkarıyorum. Temayı beni ilk zamanlardan beri takip ediyorsanız az çok biliyorsunuz. Kendime yaptığım ilk Blogger teması. Ama tamamen aynı değil. Tema, ilk kodladığım tema olduğu için bi' yığın hata vardı. Ancak yeniden kodlama kararımla bu kodlama hatalarını bitirdim. Eski haliyle arasında çok farklılıklar yok ancak tema göze daha güzel görünüyor. Ayrıca temaya özel bir paylaş bölümü kodladım. Hemen altına ise benzer yazılar eklentisini yerleştirdim.


Eski görünümde kayan son tweetler eklentisi mevcuttu. Ancak Twitter API'sini değiştirince Blogger için bu eklentiyi kurmayı başaramadım. Ancak aynı alana duyuru alanı koydum. Dilerseniz temayı satın aldıktan sonra vereceğimi değişen yazı kodu ile sayfa yenilenince istediğiniz duyuruyu gösterebilirsiniz. Temanın en önemli özelliğinden biri SEO'su. Tam 81 SEO puanı mevcut. Blogger için yapılan, yani Google'nin izin verdiği şekilde tüm kontrolleri yaptım. Şüphesiz bir önemli konuda tarayıcı uyumu. Temayı tüm tarayıcılara uyumlu hale getirmek pek uğraştırmadı ancak IE 5.5 dahil tüm tarayıcılara uyumlu.


Geçen bu süre içerisinde kendi temamında bir üst versiyonunu çıkardım. Kodlamayı, eski ÖG v2 temasının üzerinde yaptım. Kendi temam hakkında konuşmak gerekirse, ona bakınca eski temamdan daha çok nefret ediyorum. Çok daha önceden kullandığım Enzim temasını eğer yeniden kodlarsam kesinlikle ücretsiz yapacağım. Kendi temamım düzenlemeleri henüz tamamen bitmiş değil, ancak zaman geçtikten her şey tamam olacak. Değinmek istediğim bir diğer konu ise kardeşim Ahmet. Bu Protein v1 temasını ona ücretsiz olarak vereceğim. Benden bir armağan ona. İyi günlerde kullansın. Konuyu çok uzatmanın bir anlamı yok. Hemen temanın özelliklerine geçeyim.


Protein v1 Temasının Özellikleri

  • Tema kodlama hatasına yer verilmeden tamamen sade ve düzenli bir şekilde kodlanmıştır.
  • SEO uyumu yapılmış Blogger temasıdır.
  • IE 5.5 dahi atlanmadan kodlama yapılmıştır. Bu sayede tema tarayıcı dostudur.
  • Kullanabileceğim yerlerde CSS Sprite tekniğini kullandım. Bu tema hızını bi' hayli etkilemektedir.
  • En üstte bulunan duyuru alanı ile ziyaretçilerinize çeşitli duyurular yapabilirsiniz.
  • Footera kolaylıkla eklenti ekleyebilirsiniz. Ayrıca footer için özel 290x160 boyutunda reklam alanı da bulunuyor.
  • Temada breadcrumbs eklentisi bulunmaktadır. Yani Site adı > Kategori > Yazı başlığı şeklinde linkler bulunuyor.
  • Buraya yazamadığım onlarca özellik var. Konu altında resimlerden daha detaylı inceyebilirsiniz.

  • Notlar ve Hatırlatmalar

  • Temayı satın aldıktan sonra ilk bir ay tema ile ilgili tüm sorunlar tarafımca çözülecek.
  • Temaya ufak tefek eklemeler-çıkarmalar yaptırmak istiyorsanız size uygun olduğum bir zamanda yardım edebilirim. Büyük çaplı bir değişiklik istiyorsanız bunu bir miktar ücret ile yapabilirim.
  • Temayı satın altıktan sonra temanın footerında bulunan linki kaldırabilirsiniz. Ancak temayı dağıtmak veya bir başka sitede kullanmak kesinlikle yasaktır. Tespit edildiğinde gerekli işlemler yapılacaktır.
  • Satış gerçekleştikten sonra para iadesi yapılmamaktadır.
  • Satış gerçekleştikten kısa bir süre sonra size hemen tema yollanacaktır.

  • Demo Resimler

    Ana Sayfa İçerik

    Satın Al

    Fiyat ilk 3 kişi için 20 TL, daha sonrası için 25 TL'dir.

    Hiç yorum yok:

    Yorum Gönder