6 Temmuz 2013 Cumartesi

Bilgisayarım Artık Sorunsuz!

Bilgisayarım Artık Sorunsuz!

Bir önceki yazımda da bilgisayarımın bozulduğunu anlatmıştım. Şimdi ise düzelttim. Bunun nasıl olduğunu biraz sizlere anlatmak istedim. Ayrıca çalışmaya başladığım için yazıda yazamamıştım. İyi olacak.


Çalışmaya başladım dedim. İşten geldikten sonra yatmadan önce abim bana; "Laptopu arkadaşa yaptıracaktım, C'yi kopyalayıp atacakmış. Gerek yok o zaman, sen yap." dedi. Ertesi gün yine işten geldikten sonra dosyaların yedeğini flash belleğimle benim eski bilgisayara almaya başladım. Öncesinde 53 Gb olan dosyaların bir kısmını abim D'ye almış ve 25 Gb dosya kalmış. Bilgisayar güvenli modda olduğundan mı, bozuk olduğundan mı nedir dosyaları atması çok uzun sürdü. Gece 1'de dosyalar 15 Gb kaldı. Diğer gün gelince 11'e kadar diğer dosyaları da attım, formata başladım. Eskiden Ultimate olan bilgisayarı Home Premium yaptım. Professional yapacaktım ancak yine kasar düşüncesiyle vazgeçtim.(CD'de hangisini atmak istediğimizi soruyor.) Format bittikten sonra bir kaç driver yükledim. Ardından abim geldi ve onun programlarını yükledim, driverleri tamamladım. Driverler güncellendiği için ekran daha net ve daha HD gözükmeye başladı. Eski kasan Aero efektleri de sorunsuz çalıştı. Saat yarım oldu ve ben yattım.


Sorun olduğundan Protein temasını gram ilerletemedim. Bunun içinde özür diliyorum hepinizden. Facebook'ta bir çok arkadaş merakla bekliyorlar. Şimdiden 3-4 alıcı var gibi. Yeni yazıları yazmaya en kısa zamanda başlayacağım. Takipte kalın :).

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder