6 Eylül 2013 Cuma

WordPress İpucu Programı[İlk Programım]

Bu programa yanlış hatırlamıyorsam 1 hafta önce başlamıştım. Bu programdan önce başka içerikli program yapacaktım. Ama Ahmet'in tavsiyesine uyarak bu programa başladım. Taa başlamadan 2-3 hafta önce Ali Abi'den gerekli izinleri aldım.(Sağ olsun verdi izinleri) Yine ilk başka saçma sapan bi' şey yaparak Windows'un kendi pencerelerini kullanacaktım. Ancak iyi durmadı. Windows 7 pencerelerine özenerek Photoshop'tan benzer bir pencere yaptım. Tatile gittik tabii, -belki biliyorsunuzdur- Tatilin son günü sabahlayıp programı bitirdim. Eve gelince de gerekli simgelerini yaptım. Ben ilk programım olarak iyi olduğunu düşünüyorum. Sizinde yorumlarını almak istiyorum. İyi günler.

Ekran Görüntüleri

WordPress İpucu Programı[İlk Programım]WordPress İpucu Programı[İlk Programım]

İndir

Yapımcı:Ben(Özgür Görgülü)
Sürüm:v1.0
Bilgi Kaynağı:Bilgileri kaynak aldığım "WordPress İpucu Kağıdı" için tıklayın.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder