15 Eylül 2013 Pazar

Eyvah Okul

Eyvah Okul

Yarın -hiç istemesem de- lanet olası okul açılıyor. 3 ay tatilden çıkıp 5-6 ay okulu kim çekecek şimdi? Bi' de üstüne sabahın altı buçuğunda kalkma ekleyince... Açılmaz olaydın.

Okul açılacak diye pek üzülmüyordum 1 ay öncesinde. Çünkü sevdiğim bölüm yani bilişim. Evde yaptıklarımı yapacaktım okulda. Ama değişen okul sistemi benim moralimi hepten bozdu. Neymiş efendim, 10 gün devamsızlık, geçer not 50. Bunlarla kalmıyor. 2 dakika geç kalk, sınıfa geç gir, tüm gün yok yazılıyorsun.(MEB s*ıçtı, sıvıyor şimdi)

Milyonlarla insan ile aynı duyguları yaşıyorum. Heyecan var mı derseniz bir gram heyecanım yok. Sınavlarda ne yapacağım bilmiyorum. Yine MEB'in bize kötü bir armağanı; sınavların hepsi klasik olacak. (MEB sıvamaya devam ediyor) Her neyse yarın ola hayrola. Blogumu çok olmasa da biraz boş bırakabilirim. Sınavlar başladığında tabii. Haftada 5 yazı yazıyorsam en fazla 3-4'e düşer. Tüm herkese ve kendime iyi dersler diliyorum :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder