7 Eylül 2013 Cumartesi

#mim 4 - Takip Ettiğim Bloglar

#mim 4 - Takip Ettiğim Bloglar
Herkese merhaba. Bu mimi Hale'den aldım. Belkide 3 hafta önce görmüştüm ama yoğun olduğum için zaman bulup yazamadım. Şimdiye nasipmiş. Ben çok fazla(Sayı olarak) blog takip eden biri değilim. Geçtiğimiz 1 ay boyunca pek okuma fırsatı bulamadım. Yoğunum arkadaş yoğunum. Neyse hadi yazayım da okuyun :) Belki bazılarını sizde takibe alırsınız.

İsmail Usluer - usluer.net


Temasına bayıldığım bir abi. WordPress konusunda yararlı yazılarını çok dikkatle okuyorum. Bunun dışında webmasterların çok işine yarayacak yazılar yazıyor. Hepsini okumayı oldukta seviyorum.

Beyazıt Kölemen - beyazitkolemen.com


Beyazıt Abi'nin kişisel blogu. Şu aralar düzenlediği bir çekilişe katıldım.

webmastersen.com


Adından da anlaşılacağı gibi webmaster ile ilgili paylaşımlar bulunuyor. Son zamanlarda pek aktif değil :/

İbrahim Bestil - hibestil.com


Bu bloga ilk girdiğimde temasına bayılmıştım. O gün tüm yazılarını okudum. Webmasterlar için iyi bir blog.

egonomik.com


Bu blogu hiç takip etmedim. Teması gözüme hoş geldiği için yer imlerine ekledim. En kısa zamanda takibe başlayacağım :)

Tahsin Sungur - tahsinsungur.com


Tahsin Abi'nin bloguna bayılıyorum. Kendini çok iyi ifade edebiliyor. Hele o kişisel yazıları...

yemre.com


Taaa Bedava Sitem zamanlarımda keşfetmiştim. Temalarını sanırım efsanedir. Son zamanlarda güncel olayları yazmaya önem veriyor.

Uğur Dalkıran - ugurdalkiran.com


Uğur Abi'yi ben iesTheme'den tanımıştım. CSS'yi ilk öğrenmeye başladığım zamanlarda siteden çok yardım aldım.

Aycan Doğanlar - bidusun.com


Aycan Abla'nın tarzıma hayranım. Yazıları o kadar samimi geliyor ki...

Hale Nur Kumcuoğlu - halenur.net


Hale blogunu açarken pek çok sorunla karşılaştı. Kaç kez blogu silindi. Ayrıca eşine az rastlanan kız webmasterlardan biri. Umarım bir daha böyle sorunlar yaşamazsın Hale.

Ahmet Bilmez - ahmetbilmez.org


Beraber domain aldık. Yazılarını keyifle okuyorum. Ama temasını sevmiyorum(Sipsi v1 teması) Kendisi kardeşim gibidir. Takip etmenizi isterim.

Burak İşçi - burakisci.com


Webmasterlara yardımcı yazılar yazıyor. Çok uzun, bazenleri okumaya üşeniyorum. Çok iyi WordPress temaları yapıyorum. Bazıları Metro tarzında. Ücretli tema alabilirsiniz. Eminim memnun kalacaksınız.

Genel olarak kişisel yazan blogları daha çok seviyorum. Ama sırf kişisel de sıkar abi beni ya. Unuttuğum bloglar varsa affetsinler beni. Bu yazı buraya kadarmış. Okuyan herkes mime cevap verebilir.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder