1 Eylül 2013 Pazar

Bugün Benim Doğum Günüm

Merhaba, bugün 1 Eylül. Yani benim doğum günüm. Bir yaşı da geri de bıraktım. Artık 16 yaşındayım(Resmi olarak 15, çünkü insan doğar doğmaz 1 yaşında olmuyor) Yeni bir yaşa girmekten ziyade Google'nin doğum günlerinde hazırladığı doodleyi görmeyi istiyordum. Facebook'ta takvimde arkadaşlarımızın doğum günleri bizlere hatırlatılıyor. Sağ olsun arkadaşlarım doğum günümü kutladılar. Burada bir kez daha teşekkür ediyorum. Bende orada gördüğümde o kişinin doğum gününü kutluyorum.(Bazenleri gözümden kaçıyor, üzgünüm) Doğum günü partisini filan sevmiyorum. Hediyede de pek gözüm yok. Babam bir pasta alıyor, mumları üflüyorum o kadar. Başka bir özelliği yok. Neyse 28 gün sonrada blogum 1 yaşına girecek. O gün geldiğinde inşallah bilgisayarı açabilirim. Sağlıcakla kalın.
Google'nin bana hazırladığı doodle;

Bugün Benim Doğum Günüm

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder