17 Haziran 2013 Pazartesi

ÖG v2 Yayında!

Bu sabah bilgisayarı açtığımda her zamanki rutin işlerimi yaptım. Daha sonra bloguma girdim ve açıkçası sitede boğuldum. Biraz oyun oynadıktan sonra temayı düzenlemeye çalıştım. Önce her yere border-radius ekledim. Sonra tatmin edici bir görüntü olmadı. İlk yaptığım Protein temasının üst menüsünden esinlenerek 2. versiyonu çıkardım diyebilirim. 1. versiyonda olan üst menü artık yok. Gereksiz ve boş duruyordu. Konunun altında duran benzer yazılar ve paylaş bölümün CSS'lerini temada yazmıştım. Şimdi ise CSS dosyasına aldım. Bir çok kod ekledim ve sildim. CSS hafızası sadece 0.01 Kb düştü :D. Temada canlı renkleri yoğun olarak kullandım.


Eğer aklıma çok daha iyi fikirler gelirse toplayıp 3. versiyonda yayınlayacağım. Eski temaya sönük, cansız diyenler şimdi bu temaya demesinler. Denmez de zaten. Eski temalarımı paylaşma konusuna gelirsek yoğunluktan temaları paylaşamıyorum. Diyeceksiniz çok mu zor diye. Ancak her 2 temada da(Protein, Enzim) çok ciddi hatalar var. Bunları tekrardan düzenleyeceğim. İyi bloglamalar.(Yorum formu değişecektir.)


Ek olarak: Temada eksik gördüğünüz yanları yorum atarak bana ulaştırabilirsiniz.

ÖG v2 Yayında!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder