30 Haziran 2013 Pazar

Bilgisayarım Bozuldu :(

Bilgisayarım Bozuldu :(

2. önce sabah bilgisayarda takıldıktan sonra kapattım. Akşam yine açmak istedim. Ancak bilgisayar açıldığında tamamen donmuş haldeydi. Düzelir diye yarım saat filan bekledim, ama nafile. Sinirden kafayı yiyecektim. Sonrasından aklıma güvenli mod geldi. Neyse güvenli modda açtıktan sonra bilgisayarda en ufak kasma veya donma sorunu yoktu. Ama güvenli modda da çözünürlük tam gelmiyor, ekran kartı çalışmadığından dolayı oyun oynanmıyor veya ses dinlenmiyordu. Abimde bozulduğunu öğrenin sinirlendi doğal olarak. Ben dosyalarımı siler diye yedeğini flash belleğime almıştım. Driverlerini filan indirdim. C'de 53 Gb şarkı var. Hepsi abimin. Yedeğini benim eski laptopa alıp format atacaktım. Ancak abim izin vermedi. Neymiş, dosyalarını silermişim. Zaten 300Gb şarkı/film var bilgisayarda. Dün gece belki düzelir diye bir umutla açtım yine. Tam 1 saat bekledim, biraz kendine geldi. Abim bi' bilgisayarcıya format attıracakmış. Bende oyun oynayamadığımdan bol bol yazı yazarım artık. Bu yazıdan sonra 2-3 forumda da konu açmayı düşünüyorum. Size bilgisayarınızın hiç bozulmamasını dilerim :).

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder