18 Haziran 2013 Salı

Minecraft Auto Save World Eklentisi[Türkçe]

Minecraft Auto Save World Eklentisi[Türkçe]

Minecraft Bukkit serverımı kurduktan sonra oyunu güzelleştirecek, yetkililere yani OP'lara özel komutlar sağlayacak eklenti arayışına girdim. Bir çok eklenti yükledim. Auto Save World'de bu eklentilerin arasında. Kullandığım eklentilerin bazılarını sizlerle paylaşacağım. Eklentiyi kendim Türkçe'leştirdim. Sorunsuz olarak çalışmakta.

Eklenti Açıklaması

Auto Save World eklentisi 1 dakikada bir dünyanızın kaydedilmesini sağlar. Böylelikle ani kapanmalarda, donmalarda eşya ve yapı kaybı yaşanmaz.


Komutlar

Ana Komutlar

/asw save: El ile dünyayı kaydeder.
/asw backup: Dünyayı yedekler.
/asw purge: Dünyayı onarır/temizler.
/asw restart: Dünyayı yeniden başlatır.

Diğer Komutlar

/asw help: Tüm komutları görüntüler. Permission: autosaveworld.help
/asw reload: config.yml ve configmsg.yml dosyalarını yeniden yükler. Permission: autosaveworld.reload
/asw reloadconfig: config.yml dosyasını yeniden yükler. Permission: autosaveworld.reloadconfig
/asw reloadmsg: configmsg.yml dosyasını yeniden yükler. Permission: autosaveworld.reloadmsg
/asw version: Eklentinin versiyonunu görüntüler. Permission: autosaveworld.version
/asw info: Eklenti bilgilerini görüntüler. Permission: autosaveworld.info

Not: Bu komutlar sadece OP olan kullanıcılarda çalışmaktadır.


Eklentiyi İndir


Kendim Türkçe'leştirdiğim Auto Save World eklentisini indirmek için buraya tıklayın.

Eklentinin orijinal diline(İngilizce) ulaşmak için buraya tıklayın.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder