24 Mart 2013 Pazar

WebKurnaz Bayilik Paneli Scripti






CRaZyTurk - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)  

S.a Arkadaşlar Sizlere Vermiş Oldugum Sözü Tuttum Ve Sizlere Bayilik Paneli Kodladım Bir Panelin Üzerinde Çalıştım. Çalışmayan Paneli Çalıştırdım. Tüm WebKurnaz Üyelerine Veriyorum.

Kurulum

Rardaki dosyaları masaüstüne çıkartın

Panel klasorundeki user.php ve webkurnaz klasorundeki baglan.php dosyalarını kendinize göre editleyin Tümünü sunucuza atın.

Phpmyadmin > oluşturduğunuz veritabanına girip sql import edin. uyeler tablosuna girerek kendinize kullanıcı şifresi belirleyin şifre belirlerken md5 kullanın.

En son olarak www.siteadı.com şeklinde giriş yapın eğerki klasor attıysanız www.siteadı.com/klasoradı

NOT
Arkadaşlar Kimse Pm Atıp Bana Kurarmısın Demesin Kurulumunu Oldukça Rahat Anlattım Sizlere. Kurulum Çok Zor Degildir. Panelde User Yoktur Eklentisinide Ekledim Eklentiyi Google WebStore Hesabından Yapıyorsunuz. Eklentiyi Kuramayanlar ozeltimreyizz@mit.tc Msn Adresinden Ekliyip Eklentiyi Kurarım Yanlız Kredi Kartı Lazım Yapmak İçin Google Eklenti Oluşturmak İçin 5$ alıyor. veya önceden 5$ Ödenmiş Hesapta Olur.


İNDİR
http://www.webkurnaz.net/dosyalar/We....NET-Panel.rar

EKLENTİ
http://www.webkurnaz.net/dosyalar/We...-Eklentisi.rar

DEMO
http://onurunbegenisi21.tk/deneme/asktakip.php


İD: onur
ŞİFRE: yalan123

Panelin Rar Pass: webkurnaz.net-crazyturk-panel
Eklentinin Rar Pass: webkurnaz.net-eklentim

Okuyun
Sadece Kalıcı WebKurnaz Üyeleri İçin Yapmışımdır Bu Paneli. Paneli İndirip Forum'dan Çıkıp Birdaha Girmeyen Kişiye Hakkım Helal Degildir.
Yeni Çalışmalarımla Sizlerle Olacağım.

Panel Düzenlemesi
CrazyTurk & Laned123

Önemli Not: Panel Free Hostta Çalışmaz.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder