29 Mart 2013 Cuma

Tv8 Kendini Çok Bozdu.


Başlık Lost çok bozdu. gibi oldu. Ama arkadaşlar TV8 kanalı gerçekten kendini çok bozdu. Neden mi ? Tv8, MNG Medya Grubu tarafından kurulan kaliteli, entellektüel bir yayın kuruluşu idi. Ekşi sözlük 2003 yılında TV8 ile ilgili şunları yazdı :


tüm yayin ilkelerine uyan bir televizyon özellikle reklamciligin tr. deki gelismesini saglayan bir kurulus
sessiz sedasız güzel isler yapan tv kanalı.

Neyse bu gibi güzel yorumlar kanala yakışıyordu. Sonrasında Okan Bayülgen'in Kanal D ile anlaşmazlığa düşmesi  ile Kanal daha güzel bir yere sahip oldu. Okan her gün program yapmaya başladı. Buraya kadar güzel.

Ama ne zaman o programı yayınlamaya başladılar. Adı Aşka Dair mi ? Aşka Gel galiba. Sunucu zaten Mehmet Ali Erbil.  Programın ne formatı belli ne olayı. Hiçbir şey anlamlandıramadığınız bu program dışarıdan getirilen bir çok izleyici ile doldurulmuş. Vallaha en sn gördüğüm iki tane kız yanda oturuyor , 4 tane de adam sağ da otyuruyor aralarında bir paravan var. Birbirlerine laf atıp duruyorlar.


Şimdi de gelin yeni ekşi sözlük yazılarından bir tanesine...


bugün ilk defa tv 8 'de gördüğüm program. izdivaç programına benziyor sanırım ama yarışma formatını tam anlayamadım. çünkü mehmet ali erbil'in kızı yaşındaki yarışmacı ile geçen diyaloğu beni baya bi iğrendirdi:
mehmet ali erbil: nerede yaşıyorsunuz?
kız: öğrenciyim arkadaşımla beraber evde kalıyorum.
mehmet ali erbil: çok güzel çok güzeeel. arada beni de çağırın. çok güzel masaj yaparım. masajda çok iyiyim. hizmet ederim size... ehehehe ! ( kızı baştan aşağı süzer ) sonra manikür pedikür...
ev hanımlarından oluşan seyirciler güler ve alkışlar ...
gerisini izleyemedim. izleyebilen varsa anlatsın. çünkü insanlar bunlara ne amaçla katlanıp oraya çıkıyor gerçekten merak ediyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder