28 Ekim 2013 Pazartesi

Blogger Portal Teması Satışta. PortOG v1

Blogger Portal Teması Satışta. PortOG v1

1-2 aydır vakit buldukça bu tema üzerinde çalışıyordum. Temayı genel olarak bitirdikten sonra daha güzel olması için kafama göre onu ekledim, onu kaldırdım. Gerçekten hoş olduğunu düşünüyorum. Temadaki hatalar en az derecede. Sadece 3 adet resim kullandım ve bu resimleri küçük tutmaya gayret gösterdim. Böylece tema çok hızlandı. GTMetrix hız testinden ise A A puanı aldı.


SEO gelecek olursak elimden gelen SEO çalışmasını gösterdim. Tam 84 SEO puanı ile arama motorlarında üstte çıkabileceksiniz.

Temanın Genel Özellikleri

  • Hızlı açılış
  • Yüsek SEO puanı.
  • Sorunsuz kodlama.
  • Tarayıcı uyumluluğu.
  • Özelleştirilmiş yazı içi etiketleri.
  • Özelleştirilmiş son yorumlar ve popüler yayınlar eklentisi.
  • Hem eklenti ile hemde eklentisiz kullanabileceğiniz çift sütun kategori.
  • Dilediğiniz zaman aktif edebileceğiniz tek sütun kategori.
  • Reklam alanları
  • Rahatlıkla ve sorunsuz olarak çalışabilen paylaşma butonları.
  • Sayfa indikçe çıkan menü.(Sticky header)
  • Footera bir menü.

Notlar ve Hatırlatmalar

  • Temayı satın aldıktan sonra ilk bir ay tema ile ilgili tüm sorunlar tarafımca çözülecek.
  • Temaya ufak tefek eklemeler-çıkarmalar yaptırmak istiyorsanız size uygun olduğum bir zamanda yardım edebilirim. Büyük çaplı bir değişiklik istiyorsanız bunu bir miktar ücret ile yapabilirim.
  • Temayı satın altıktan sonra temanın footerında bulunan linki kaldırabilirsiniz. Ancak temayı dağıtmak veya bir başka sitede kullanmak kesinlikle yasaktır. Tespit edildiğinde gerekli işlemler yapılacaktır.
  • Satış gerçekleştikten sonra para iadesi yapılmamaktadır.
  • Satış gerçekleştikten kısa bir süre sonra size hemen tema yollanacaktır.

Demo Resimler

Demo Resimler

Tema fiyatı: 40TL

Temayı satın almak için iletişime geçebilir veya ozgurgorgulu5426@hotmail.com adresinden bana ulaşabilirsiniz.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder